Ніхто не був готовий до таких змін, але іншого виходу не залишилося. Команда ACCOUNT Auditing & Consulting не мала часу панікувати та розгублюватися, адже відповідала за своїх клієнтів. Так почався дистанційний режим.

Як ми діяли?

1. Повідомили всіх клієнтів, що ми продовжуємо активно працювати і їм немає, про що турбуватися

2. Розробили план комунікації колективу

3. Знайшли сервіси і додатки, які можна використовувати для роботи, і обрали Zoom та Trello, а також не припиняємо користуватись сервісами Google доків.

4. Переконалися в їхній ефективності та повідомили замовників про зміни в нашому спілкуванні та співпраці

5. Лише в найнеобхідніших випадках проводили фізичні аудиторські перевірки та перевірки, дотримуючись усіх заходів безпеки

6. Завершили всі проекти, які почали до карантину та продовжуємо залучати нових клієнтів

7. Вдосконалили навички роботи онлайн і спокійно продовжили працювати в умовах пандемії

Серед плюсів дистанційного режиму відзначаємо:

  • ефективність не знизилася
  • ми опанували навички дистаційної роботи і розширили коло знань
  • навчилися швидко пристосовуватися до будь-яких змін
  • більше часу проводили з родиною

Основні мінуси зумовлені специфікою нашої діяльності, адже під час пандемії практично не проводили інспекцій наживо. Це ускладнило певні процеси, але не критично.

Чи продовжимо дистанційний режим після завершення карантину?

НІ. Повністю перелаштувати діяльністю аудиторів в онлайн неможливо. Сподіваємося, що зовсім скоро ми повернемося до звичайної форми праці.


Зв'язатися з нами