Незважаючи на карантинні заходи, падіння промислового виробництва і валового внутрішнього продукту, в Україні продовжують реєструватися нові підприємства і підприємці. Більш того, їх кількість продовжує зростати, хоча динаміка трохи сповільнилася.
Найчастіше новачки, і не тільки, вибирають таку організаційно-правову форму, як фізична особа-підприємець (ФОП). Мотивація зрозуміла: податкове адміністрування для більшості ФОП простіше, а податкове навантаження - нижче. І не будемо забувати, що часто ФОП - це наймані працівники великих організацій, які оптимізують «зарплатні» податки, рядові люди, які не мають нічого спільного з підприємництвом.
Статистичні дані підтверджують більшість ФОП. За даними аналітиків YouControl, частка ФОП в загальному обсязі суб'єктів господарської діяльності становить близько 58%. При цьому майже 2 мільйони зареєстрованих фізосіб-підприємців (1915,7 тис.) щорічно поповнюють держбюджет на 25 млрд. грн. податків, тобто кожен платить в середньому 13 тис. грн. на рік.
Експерти вважають, що виживання нового бізнесу невисоке. Причиною є не тільки невміння стабільно заробляти, а й нездатність організувати свою роботу в рамках законодавства.
Організаційні потреби для ФОП:
1. Які закони регулюють діяльність;
2. Скільки податків потрібно сплачувати;
3. Яку звітність подавати й куди;
4. Чи потрібно вести внутрішню бухгалтерію для податкової та як це правильно оформлювати;
5. Як працювати з іншими підрядниками, чи потрібно оформлювати якісь документи;
6. Чи можна брати на роботу найманих працівників, та як це зробити, щоб не порушити законодавство;
⠀
Якщо всі ці питання вас бентежать, ми із задоволення проконсультуємо та візьмемо на себе клопіт по їх вирішенню.