Нещодавно в нас була ситуація з фізичною-особою підприємцем (ФОП), коли заява була подана, але з деяких причин не була прийнята податковими органами. Повідомлення, про те що така заява не прийнята прийшло занадто пізно, і ФОП не мав змоги вчасно зреагувати та подати нову.
Дуже прикро, що виправити таку ситуацію навіть аудиторам не під силу. Закон не передбачає дострокового виправлення такої ситуації. Наш клієнт змушений був чекати ще квартал для переходу та нести додаткові витрати по податках на загальних умовах.
Щоб в майбутньому уникнути такої ситуації радимо після подачі заяви простежити її прийняття та погодження податковими органами через Електронний кабінет платника податку. На 5 робочий день має з'явитися відмітка про перехід вами на спрощену систему оподаткування. Якщо такого не трапилося, якомога швидше потрібно дізнатися причини не прийняття заяви та подати оновлену.
Новостворені суб'єкти мають право подати заяву на спрощену систему разом із заявою про реєстрацію суб'єкта до державного реєстратора. Але перевірити чи все прийнято все ж таки варто!
⠀
А Ви користуєтесь Електронним кабінетом платника податку, чи допомагає це в роботі?